March 13, 2007

cup cup

kumar oynamadığım için çok şanslı olduklarını bilenler ve etrafımdakileri affetmemle kafamdan dumanlar çıkmasının bir olduğu zamanlar kadar güzel zamanların birindeyken elime geçen ilk parayla derenin kenarına gittim. uzun uzun nehre baktım. bu nehir kaç metre uzunluğunda biliyor muydu kaptan? kaptanın bilmediği şey yoktu ve ilk başta söylediğim gibi bu bir nehir değil aksine dereydi. anlamadığım bir kaç şey söyleyip uzaklaştı gitti kaptan. elime geçen ilk para elimdeydi. eğer bir film falan olsaydı bu anlattıklarım muhtemelen kaat paraları yavaş yavaş rüzgarla birlikte dereye savururdum. bunun yerine yanımdan geçen ilk delikanlıya dereye girip bir cup cup yapması ve aynı anda kendi kendine şarkı söylemesi karşılığında elimdeki parayı ona vereceğimi söyledim. elime geçen ilk paraydı bu. çocuk eline geçen ilk para kazanma fırsatını değerlendirecek kadar cevvaldi. suya girdi ve cup cup sesleri eşliğinde "ben bu yoldan inerken.." diye başlayan bir şarkı söyledi. çıkınca parayı ona verdim.
neyse ki kumar falan oynamadım.

No comments: