March 15, 2007

mühim değil

dans gösterisi için sadece bir iki günümüz kalmışken benim ne giyeceğim hala belli değil. daha da kötüsü kaptan dans etmeyi bir türlü beceremiyor. hem de öyle böyle değil bayağı beceremiyor . bir yarışma bile değil bu, pek de önemli değil denilebilir. ama kaptan iyi dans eden kahverengi bir ayı olmak konusunda ısrarlı. bunu anlayabiliyorum. onu motive etmeye çalışıyorum ama ben de pek öyle ahım şahım bir dansçı sayılmam. kimse davetli değil ki, hiç bir ehemmiyeti yok denilebilir. ama biz bu gösteriyi nedendir bilinmez pek önemsiyoruz. dün gece uyuyamadık mesela. rüyamda step dansı yapan birini gördüm. öyle hızlıydı ki hareketleri, ayaklarını göremiyordunuz. kaptana gelince o hiç de rüya görebilecek bir tip değildir. o daha çok anasından doğma bir dansçıdır.

No comments: