March 12, 2007

havuzdaydık




tüm gün kaptan ve tayfun'la birlikte havuzdaydım. tayfun kapalı yerde yüzmekten hiç hoşlanmazmış biraz mızmızlandı. ama gidecek yeri yoktu bizimle kaldı. fazla yüzmedi zaten.

kendine bir uğraş edindi. kafeteryaya bakan çocukla arkadaş oldu. bizden çok onunla birlikteydi. tayfun geniş ilgi alanı yelpazesiyle onu kuşattı tahminimce. ama gün iyi geçti. en azından kaptan ve benim için.
kollarımızla yeni hareketler geliştirmeye çalıştık. yüzmek için değil elbette, dans için. geliştiremedik.

kaptan dans gösterisinde kahverengi bir ayı olmak istediğini söylüyor. kostümünün ne olacağını sormaya çekiniyorum o da benimkini sorar diye.
sonra öğrendim ki sarı bir yelek giyecekmiş, içine de bir tişört. kahverengi bir ayı olmakla kostüm seçiminin birbirinden tümüyle ayrı meseleler olduğunu eklemeden edemiyor.

No comments: